Koolitusel teeme mõned maitsvad ja ülitervislikud toidud:

Karulaugupasta:

Paar peotäit kauruauke peenestada koos peotäie päevalilleseemnetega (võivad olla ka erinevad pähklid), lisatakse tükk parmesani ja törts head oliivõli. Segu peab jääma määritav.

Naadisalat:salat

Keedukartulid, redised ja punane sibul lõigata ratasteks. Hakkida peeneks petersell ja naat, lisada võib ka põdrakanepivõrseid, võilillelehti  ning nurmlauku – segada salatisse. Peale valada kaste ja segada õrnalt läbi. Kaste: sidrunimahl, kanepiõli, sool, mesi.

nurmlauk

 

 

 

Nõgesekarask:

Lüüa lahti mõned munad, lisada jogurtit, kohupiima, pisut suhkrut ja soola. Lõpuks täisteraodrajahu ning peeneks hakitud nõgesed. Küpsetada 200-kraadises ahjus, kuni on küps.

Võilillevõi:

2 sooja keedumuna hakkida peeneks, lisada peotäis võilille kroonlehti, 100 grammi võid ja näpuotsaga soola.

Võillilevõi määrida soojale ahjust võetud karaskile…

Ja veelkord rõhutan: umbrohud on ravimtaimed, nende toime on tugev ja keha ei vaja neid pidevalt. Kevadiseks turgutuseks ja terviseprobleemidest ülesaamiseks on nad aga omal kohal. Mõõdukus on mõistlik!